Ako zadať reklamáciu
Reklamáciu môžete zadať dvomi spôsobmi:
- POMOCOU TLAČIVA – stiahnete si náš formulár, ktorý si vytlačíte a vyplníte
- Vytlačením a vyplnením reklamačného protokolu
Vytlačte si tento Reklamačný formulár. Vyplňte požadované údaje, priložte kópiu faktúry a reklamovaný tovar. Reklamáciu odošlite k nám, prípadne doručte osobne. Viac informácií nájdete nižšie.
Ako doručiť reklamovaný tovar do BIOMETRIC, spol. s r. o.?
- Poštou alebo prepravnou spoločnosťou
Tovar je potrebné pripraviť a bezpečne zabaliť aby počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu.
- V prípade reklamácie zadanej online viditeľne označte balík prideleným RMA číslom (je súčasťou emailu, ktorý ste obdržali pri zadaní reklamácie).
- V prípade, že ste vyplnili vytlačený reklamačný formulár, priložte ho k tovaru spolu s kópiou nákupného dokladu (faktúry).
Tovar doručte na poštu alebo odovzdajte prepravnej spoločnosti a zašlite na našu adresu:
BIOMETRIC, spol. s r. o. (RMA)
Trnavska cesta 84
821 02 Bratislava
- Doniesť osobne do sídla spoločnosti BIOMETRIC, spol. s. r. o. v Bratislave
Reklamovaný tovar spolu s kópiou faktúry môžete osobne doručiť do spoločnosti BIOMETRIC, spol. s.r o., v Bratislave.. Na stránke Kontakty nájdete otváracie hodiny aj mapu, ako sa k nám dostať.
Ako budem informovaný o priebehu riešenia reklamácie?
Na každú zmenu stavu Vašej reklamácie budete upozornení e-mailom..
Ďalšie informácie môžete získať na tel. č. 02/21025460 alebo na reklamacie@biometric.sk